neděle 21. února 2021

DEEP MOISTURE VITAMIN OIL - PRO SUCHOU PLEŤ TO NEJLEPŠÍ!


   Tento vitaminový olej jsem si do košíku přihodila zcela neplánovaně, když jsem nakupovala s třicetiprocentní slevou na značku Mádara na biooo. Měla jsem spadeno na pár svých oblíbených produktů, které jsem si po jejich spotřebování s radostí koupila znovu, například čistící pleťové mléko, o kterém jsem psala v tomto článku, ale i další, nové produkty, které jsem měla v plánu vyzkoušet. Pleťový olej byl ale něco, na co jsem prostě narazila, zaujalo mě to a rozhodla se ho vyzkoušet.

   Se suchou pletí se pokouším bojovat už více než půl roku. Možná za to mohlo mé těhotenství, možná ne, ale pleť jsem najednou měla vysušenou, až hrubou na dotek. Věděla jsem, že musím začít pořádně hydratovat, ale nevěděla jsem, po kterém produktu sáhnout, aby dodal mé pleti to, co potřebovala a trvalo mi opravdu dlouho, než jsem došla k několika málo produktům, které mou pleť dokážou dostatečně hydratovat, zjemnit a vyživit. Co se mi doposud osvědčilo jako výborná hydratační a zjemňující péče pro mou suchou pleť, je dětský měsíčkový pleťový krém od Weledy, kterým mažu Norinku. Jednou jsem se s ním namazala na noc a ráno jsem se probudila s krásně jemnou a hladkou pletí. Kromě toho jsem vyzkoušela i séra a jiné krémy, ale nic z toho nemělo podobný efekt. Až vitaminový olej DEEP MOISTURE od Mádary, ze kterého jsem absolutně nadšená!

   Po otevření se jako první se setkáte s vůní, která je naprosto úžasná! Vůně je jedna z klíčových prvků jakéhokoliv produktu, na jejímž základě se do něj buď zamiluju, nebo ne. Je sladce ovocná, evokuje mi tropické ovoce. Skleněné balení obsahuje kapátko, díky němuž je aplikace hygienická - kapátko se samozřejmě nesmí ničeho dotknout. Stačí dvě až tři kapky pro dostatečnou hydrataci pleti. Olej se nikdy neaplikuje na suchou pleť. Působí totiž jen ve spojení s vodou. Já olej aplikuji hned po ošetření hydratačním krémem. Pleť je potom dokonale hydratovaná, hladká, rozzářená a naprosto šťastná!

   Olej je lehký a snadno se vstřebává. Navíc je to totální vitaminová bomba! Obsahuje směs olejů z pupalky, brutnáku lékařského a malinových semínek, také extrakty z rakytníku a šípku, omega 3 a 6 mastné kyseliny a vitamin E. To vše přináší superdávku aktivních látek, posiluje kožní bariéru a chrání před vnějšími stresory.

   Obsah balení je 50ml, takže myslím, že vydrží opravdu dlouho. Skvělé je, že olej je možné používat nejen na pleť, ale i na dekolt a celé tělo nebo vlasy. Mé suché vlasy krásně vyživí a také potom příjemně ovocně voní. Jsem opravdu ráda, že jsem ho objevila. Moje pleť dostává zaslouženou péči a pořádnou dávku vitaminů a hydratace. I přes vyšší cenu si tento olej pro jeho skvělé složení a vlastnosti rozhodně zaslouží mít česné místo na mé koupelnové poličce!

Join the conversation!

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.