pátek 2. dubna 2021

LUXUSNÍ PÉČE A SJEDNOCENÍ TÓNU PLETI: ILIA SUPER SERUM SKIN TINT


   Na produkty značky ILIA jsem měla spadeno už opravdu dlouho. Viděla jsem spoustu stories s nadšenými reakcemi a úžasným výsledným lookem a zatoužila po nich. Co mě brzdilo v nákupu byla jednoznačně cena. Nikdy dříve bych nevěřila, že budu kdy ochotná zaplatit za makeup čtrnáct set korun! Jenže moje láska k přírodní kosmetice je jak se zdá mnohem silnější, než jsem si myslela a jednoho krásného dne jsem podlehla a už bylo Super Serum Skint Tint v nákupním košíku. Jak název napovídá, nejde o makeup, ale tónovací sérum. Všechny ty pozitivní recenze a úžasný finish, který toto sérum dokáže, se mi moc líbily: pleť nádherně sjednotit a hlavně rozzářit. Mám ráda lehčí krytí a přirozené nude líčení a toužila jsem po produktu, který zajistí v poslední době tolik moderní dewy look, kdy je pleť rozjasněná, vypadá zdravě a svěže. A toto krycí sérum od ILIA přesně tohle splňuje!

   Textura je jemná, poměrně tekutá, sérum se velice dobře se roztírá a během chviličky vytvoří sjednocený tón pleti, skryje drobné nedokonalosti a stíny. Pleť zůstává úžasně hydratovaná, svěží, přirozeně zářivá a jemná.

   Balení obsahuje kapátko. Aplikuju potřebné množství na prsty ruky - aniž bych se jich kapátkem dotkla - a roztírám pomocí prstů. Nikdy jsem to nedělala jinak, aplikace pomocí prstů mi přijde nejlepší. Makeup se maličko prohřeje a mnohem lépe se vstřebá a na pleti vypadá přirozeněji, než při aplikaci štětcem, houbičkou nebo jakýmkoliv jiným způsobem.



Na fotografiích jsem použila:
  • ILIA SUPER SERUM SKIN TINT ST7 Diaz
  • Mádara The luminous perfecting concealer Latte 25
  • Lily Lolo Illuminator Rosé
  • Lily Lolo Mineral Blush Beach Babe
  • Lily Lolo Mineral eye shadow Sand Dune
  • alverde tužka na obočí 02 Brunet
  • Maybelline Lash Sensational Sky High

   Vůně tónovacího séra je zvláštní, taková řekněme olejová, ačkoliv oleje ve složení nenajdete, stejně jako silikony nebo parfémy. Složení je čisté, přírodní, obohaceno je o SPF 30. Sérum údajně ochrání před UVA, UVB, UVC, infračerveným zářením a modrým světlem! Taky obsahuje kyselinu hyaluronovou, rostlinný squalen, niacinamid, které zjemňují drobné vrásky, bojují s nedokonalostmi a aktivují antioxidační proces o 200%. Vau! Absolutní pečující bomba a makeup v jednom.

   K dostání je třicet odstínů, ne všechny jsou u nás dostupné, ale z nabízených odstínů na českém trhu si vybere rozhodně každý. Já jsem volila odstín ST7 Diaz, light-medium s neutrálním podtónem. Vycházela jsem z předchozích zkušeností s výběrem odstínu makeupů, takže jsem nemohla až tak šlápnout vedle. Navíc tónovací sérum je o něco přizpůsobivější než makeup s vyšším krytím.

   S tímto tónovacím sérem jsem nadmíru spokojená a peněz určitě nelituji. Splňuje přesně má očekávání a používám ho opravdu moc ráda. Pro krytí drobných nedokonalostí k němu používám korektor, pak už jen upravím obočí, nalíčím řasy a můj základní daily look je během pár minut hotový.

   Od ILIA bych strašně ráda vyzkoušela také jejich rozjasňovač, multi-stick nebo řasenku. Máte s produkty ILIA zkušenosti? Které jste vyzkoušeli a jak je hodnotíte?

Join the conversation!

  1. Skvelá recenzia ❤️ Na toto sérum sa chystám už dlho len musím spotrebovať produkty ktoré mám doma. 😊 ILIA produkty zbožňujem,všetko čo som zatiaľ vyskúšala sa mi páčilo ❤️

    OdpovědětVymazat
  2. Tyyjo to vypadá moc dobře. Složení skvělý a na pleti vypadá super. Já zkušenost s Ilia nemám žádnou, ale tohle by mě asi lákalo. Cena je hodně vysoká, ale pokud bych si ho mohla vyzkoušet a seděl by mi, tak bych to klidně dala. A předpokládám, že ho stačí použít málo, takže vydrží delší dobu.

    Simple living: Jaro podle ájurvédy

    OdpovědětVymazat
  3. Och, tvoja pleť je náááádherná. Závidím, žiarlim, úplne všetko. Ja moc tónovacie krémy, alebo v tomto prípade séra nepoužívam, pretože moja pleť potrebuje trochu viac krytia, ale viem si ho predstaviť na leto, vtedy by bol úplné skvelý. A o tejto značke počujem prvýkrát, ďakujem ti za tip ♥

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  4. Máš krásnou pleť! O značce jsem v životě neslyšela a moc děkuju za tenhle článek, protože zrovna objevuju novou kosmetiku, která by mi vyhovovala:)

    OdpovědětVymazat
  5. Wow! Tak tvoja pleť je naozaj brutálna! :) Ešte som sa s ním nestretla, ale vyzerá zaujímavo :)

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.