pondělí 27. července 2020

ODLIČOVACÍ TRIO OD MÁDARY


   důkladné odlíčení a vyčištění pleti před tím, než jdu večer spát, považuji za velice důležité pro udržení zdravé a tedy i hezké pleti. nelíčím se výrazně a všechna dekorativní kosmetika, kterou používám, je přírodní a odličování tak jde snadno. i tak si ale dávám záležet na tom, abych dočistila i poslední zbytky makeupu. kosmetické produkty, asi jako každý, kdo má rád kosmetiku, obměňuji a ráda zkouším nové. v poslední době se zaměřuji na značku Mádara, která se mi opravdu moc zalíbila svým čistým přírodním složením a všechny produkty, které jsem doposud vyzkoušela, velmi krásně jemně voní, nic není výrazně parfemovaného, což mi maximálně vyhovuje. jen lehounké, čisté, přírodní vůně. nabízí opravdu velké množství výrobků, ať už z péče o pleť, tělo, vlasy nebo dekorativní kosmetiku, z nichž si každý vybere to své. cenově je ale o něco méně dostupnější a ne každý by si takovou kosmetiku koupil. to je důvod, proč jsem ji doposud zcela záměrně přehlížela a vybírala raději z levnějších značek. přesto jsem chtěla jejich produkty zkusit a rozhodnout se, jestli mě svou kvalitou přesvědčí o tom, že ty ceny za to stojí. je skvělé vyzkoušet si nejprve vzorečky, abychom zjistili, jestli nám produkt bude vyhovovat nebo ne a plné balení koupit až potom. ideální je využít období slev a různých akcí. jako příjemné plus beru i povedené decentní obaly, které se na poličce v koupelně krásně vyjímají!
   
   pro odlíčení ráda používám micelární vodu, někdy v kombinaci s jednodruhovým olejem, ale většinou stačí samotná micelárka. tahle od Mádary má krásnou a úplně jemnou, nevtíravou vůni, kterou jsem si zamilovala! není obohacená o žádnou parfemaci, tudíž v ní voní jen samotné ingredience jako jsou aloe vera, voda z vilínu a růžová voda, které pleť šetrně čistí a léčí případné nedokonalosti. kromě těchto složek obsahuje také kyselinu hyaluronovou, výtažky z kořene severské pivoňky, která se stará o projasnění pokožky a samozřejmě čistící micely přírodního původu. micelární vodu nanáším na vatový tamponek, většinou stačí jeden z obou stran pro odstranění největších nečistot z makeupu. u produktu je napsáno, že není potřeba ho z pleti smývat vodou, jako je to obvykle nutné u jiných micelárek, přesto pleť před dalším čištěním vodou oplachuji pro větší pocit čistoty. uzávěr je praktický, po zmáčknutí se horní víčko pootevře a dostaneme ven požadované množství.
   k dalšímu dočištění potom použiji čistící pleťové mléko. pleťová mléka se skvěle hodí pro sušší a citlivou pleť, mnohem lépe než třeba gely nebo pěny, které mají sklon pleť vysušovat. a i když odličovací pěny miluji, za zbytečné přesušování pleti mi jejich používání nestojí. proto jsem tentokrát, a myslím, že i poprvé v životě, sáhla po odličovacím mléku a myslím, že jsem udělala dobře, hodně mi vyhovuje. konkrétně toto od Mádary obsahuje bambucké máslo, slunečnicový olej a extrakty z ovsa a lipového květu, které mají zklidňující účinek. jemně krémově voní, cítím v něm svěžest i mírnou sladkost. praktická pumpička je skvělá, produkt tak nemusím brát vůbec do ruky. vatový tamponek v tomto kroku vynechávám a mléko nanesu na pleť přímo prsty a krouživými pohyby pleť vyčistím. oplachuji vodou.
   k finálnímu dočištění potom používám intenzivní tonikum, které je určeno na suchou a citlivou pleť, kterou díky obsahu heřmánku a meduňky nevysušuje, a společně s extraktem z chrpy pleť zklidňuje a hojí případná drobná poranění pleti. zvládne i citlivou oblast očí bez jakéhokoliv podráždění. nanáším opět na vatový tamponek a pleť dočistím. je pak připravena na hydratační krém, olej, či jinou formu hydratace. tohle tonikum je šetrné a jemné, ráda ho používám, opět i pro jeho velmi jemnou, až nenápadnou vůni. co se uzávěru týče, tady vidím jedinou malou nevýhodu v porovnání se dvěma předchozími produkty. u tohoto je šroubovací víčko a tonikum pak vytéká malou dírkou. nijak mi to nevadí, ale mohl by mít klidně stejný uzávěr, jako micelárka a bylo by to úplně super.

   při ranním čištění pleti vynechávám micelární vodu a používám jen čistící mléko a tonikum.

   všechny tyto produkty jsem si koupila v plném balení bez předchozího zkoušení a nemohu říci, že jsem v některém z nich sáhla vedle, všechny mi naprosto vyhovují. moje pleť je spíše sušší a při nedostatečné hydrataci se mastí a objevují se na ní suché šupinky. proto je po vyčištění potřeba důkladně a dostatečně hydratovat, což si myslím platí u jakéhokoliv typu pleti. při používání těchto čistících produktů je moje pleť krásně čistá, jemná, rozjasněná a budu se opakovat, ale pro jejich krásnou vůni si pleťovou péči opravdu užívám a vytvořila jsem si z ní příjemný večerní rituál, který mě moc baví. a to se musím přiznat, že odličování mě předtím vůbec nebavilo.

Join the conversation!

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.