úterý 13. dubna 2021

OMORFIA - FLOWER MOUSSE

    Tento můj článek měl být vlastně o něčem jiném. Po prvních dvou odstavcích jsem ale už velmi těžko navazovala na svůj původní nápad a tak jsem článek zakončila tak, jak se mi to zdálo být přirozenější. 

   Psala jsem o tom, že chci věnovat více pozornosti sama sobě a péči o své tělo. Abych naplnila svůj záměr, chtěla jsem si pořídit tělovou kosmetiku, díky níž bude taková péče krásnou a meditativní chvílí a moje pokožka dostane přesně to, co tolik potřebuje. Naprosto mě uchvátily produkty značky Omorfia - české přírodní pečující kosmetiky. Jejich filozofie mi vyrazila dech a úplně mě okouzlila. Sáhla jsem po jejich jediném produktu určeném na tělo, který je ale naprosto dokonalý. 

   FLOWER MOUSSE je šlehané tělové máslo s čistým přírodním složením a omamnou vůní. Připomíná mi krystalový olej UZEMĚNÁ od Jagaia. Může za to vůně geránia - ženská, meditativní, květinově orientální. Konzistence je úžasná, jemně našlehaná, lehoučká, po nanesení na kůži taje a snadno se roztírá. Kůži zanechá vláčnou, hydratovanou, hebkou, lehce mastnější díky bambuckému máslu a výživným olejům: šípkovému, mandlovému, avokádovému a oleji z bergamotu. K namazání celého těla je potřeba sáhnout do kelímku mnohokrát, menší množství másla se totiž rozmaže jen na malém kousku kůže a je potřeba důkladně jej rozetřít, aby se vstřebalo. Takže ideální je udělat si pět až deset minut čas a tuhle mazací ceremonii si v klidu užít.


"Milujte se a děkujte svému tělu za to, že je tu pro vás. Mazání pokožky je ideální příležitost, kdy si uvědomit, že vaše ruce, nohy a celé tělo jste vy sama. Svými doteky a blahodárnou péčí mu tak můžete projevit svůj vděk a lásku. Protože jedině ženy, které se přijímají takové, jaké jsou a milují se vším všudy, mohou být v životě opravdu šťastné. Nebuďme proto k sobě tak přísné a odpusťme si všechny nedokonalosti.

Proto je tu tělové máslo Flower Mousse, které prohloubí váš vztah k vlastnímu tělu a úžasně se o něj s vaší pomocí postará. Svými aromaterapeutickými účinky bude pečovat i o vaši duši."


   To je přesně to, co jsem pro své tělo potřebovala a chtěla! Každý produkt Omorfia na svém obalu obsahuje afirmaci s ním spojenou, kterou si můžeme při jeho používání v duchu opakovat. Tím umocní sílu okamžiku a mazání pokožky získá úplně nový rozměr. Afirmace pro Flower mousse zní: "Moje tělo je můj chrám, pečuji o něj s láskou." Nádhera!

   Oblíbila jsem si ho. Je dokonalý. Moc ráda ho používám. Afirmaci si opakuji a přemýšlím o svém těle pozitivně, přijímám ho v ten okamžik takové, jaké je, protože je moje. Já jsem toto tělo. Je potřeba se o něj starat, přistupovat k němu s láskou a jemností.

   Líbí se mi i další produkty Omorfia a snad jednou některé i vyzkouším. Máte se značkou Omorfia zkušenost? Jak se vám líbí?

FOLLOW ME.

Join the conversation!

  1. Tento produkt ani značku neznám. Nicméně krémy a tělová másla apod. mám moc ráda a tento vypadá dle článku, že stojí za to. Líbí se mi jak obal a celkový vzhled tak dle popisu i vše další včetně vůně, struktury a všeho. Věřím, že pro tělo je to skvělý produkt. Tak možná někdy vyzkouším.
    A jak píšeš, takové nejrůznější denní rituály co dělat jak pro vnitřek tak zevnějšek těla jsou potřeba a i já je začínám čím dál více praktikovat a doporučuji. Je to fajn.
    A to o tom milování se, to je taky moc krásné.
    Celkově moc hezký článek, co se velmi hezky četl. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Značku ani produkt neznám, ale celkem mě zaujal pojem šlehané máslo, vůbec jsem nikdy neslyšela u tělové kosmetiky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. To znám, vždycky začnu něco psát a najednou zjistím, že vlastně chci psát o něčem jiném a najednou úplně změním téma i název :-D Tak aspoň je to autentické.
    Jinak péče o sebe a hlavně krémování se považuji za jednu z nejlepších věcí, jak si víc najít cestu k sobě a mít se ráda.

    Simple living: Jaro podle ájurvédy

    OdpovědětVymazat
  4. O této značce i produktu slyším poprvé ale vypadají hezky a navíc podobná šlehaná mléka na tělo mám velmi ráda. Také se mi moc líbí ta myšlenka uvědomění si svého těla při mazání, to určitě zkusím více zařadit!

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.