středa 10. února 2021

MARC JACOBS PERFECT FRAGRANCE - review


    Na parfém Perfect jsem byla opravdu moc zvědavá. Kdysi jsem měla od Marca Jacobse parfém Daisy a vím, že jeho parfémy jsou něčím jeden druhému podobné a měla jsem správné tušení, že i tento parfém bude velmi krásně a příjemně vonět. Vzhledem k tomu, že je vedle Daisy označován jako další z jeho "signature" parfémů, opravdu jsem se těšila, až ho vyzkouším. Sáhla jsem po jeho deseti mililitrové mini verzi, která mi přijde skvělá na zkoušku, jestli parfém člověku sedne, ale i jako perfektní velikost, která se vejde do každé malé kabelky. Přišla jsem tím jen o jedinečný flakon, jehož víčko tvoří deset objektů související s kolekcemi Marcem Jacobsem, které pro parfém sám vybíral, stejně jako i samotný název Perfect, symbolizující jeho názor, že každý je perfektní, jaký je. On sám má slovo "perfect" vytetované na zápěstí. Na instagramu lze tuto jeho filozofii pojící se i s tímto jedinečným parfémem najít pod hashtagy #PerfectAsIAm a #MJPerfect.

   Teď už ale k samotné vůni. Je to slaďoučká květinová, sametová vůně, není příliš sladká, ale krásně jemná. Šťavnatou rebarboru a narcis zjemňuje mandlové mléko a kašmeran. Delikátní kombinace tvořící hebké a uklidňující tóny, které vás obejmou svou sladkou jemností jako kašmírový svetr. Osobně jsem spíše na svěží květinové vůně a mnohem méně na sladké, ale tato kombinace je příjemná a nijak nepřesladí. Pro mě to je láska na první přivonění, jsem z něj nadšená a parfém v plné velikosti si přidávám na narozeninový wish list!

FOLLOW ME.

Join the conversation!

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.