čtvrtek 28. ledna 2021

KERA TILL, HOME DECOR A NÁZEV MÉHO BLOGU

zdroj: westwing.de

    Tuto mladou ilustrátorku pocházející z německého Mnichova jsem objevila před několika dny, kdy jsem na Westwingu vybírala nové ložní prádlo. Zaujaly mě nejdříve povlaky na polštáře a dva z nich - leopardí "mood of the day" a Ponytail - rovnou putovaly do košíku. Později jsem přihodila ještě třetí, s croissanty. A nakonec i to povlečení. Jeden malý velký bedding nákup ilustrovaný Kerou Till.

   Dočetla jsem se o ní, že spolupracuje s VOGUE, dříve také s Elle, Hermès, Chanel, Cartier a mnoha dalšími. Její ilustrace se dají koupit i v podobě nádherného nástěnného kalendáře, plakátů s rámy nebo bez, kosmetických taštiček a jiných dalších věcí. Kolekce ve spolupráci s Westwingem nabízí povlečení a povlaky na polštáře. Prošla jsem si celou dlouhou historii jejích obrázků na sociálních sítích a naprosto mě okouzlily a některé se chystám použít jako home decor. Inspirovala mě i pro název mého blogu, který je pro mě natolik výstižný, že nic lepšího už ani nemůže být. Naprosto jsem se v "coffee and concealer" našla a zcela otevřeně tímto odkazuji na úžasnou Keru Till. Bez kávy si nedokážu představit svůj den. Jsem velkou milovnicí kávy a nic víc si nevychutnám s takovou radostí. Concealer vnímám jako symbol mé záliby v kosmetice a psaní recenzí o mých oblíbených produktech. Obojí dohromady potom tvoří neodmyslitelnou dvojku v mém životě a v roli maminky - jak spásné může být ranní kafe a něco, co perfektně zakryje únavu a tvář rozzáří. Coffee and concealer je tedy takovou vtipnou analogií k tomu co mám ráda a kým jsem.

Join the conversation!

  1. Název pro blog to je rozhodně skvělý! Přeji hodně dobré kávy a rozjasněnou tvář při psaní dalších článků. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Názov je super — jednoduchý, ale originálny a výstižný 😅 Teším sa na články!

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAMNOVÝ ČLÁNOK: Sdílené knihovny a jejich místo v minimalismu

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie a Berenica - děkuji vám holky! :)

    OdpovědětVymazat

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.