úterý 11. srpna 2020

VYZKOUŠENO: MÁDARA CITY CC CREAM / SKIN EQUAL MAKE-UP / TÓNOVACÍ FLUID

 mezi vzorečky, které jsem si nechala od Mádary v nedávné době zaslat, byly make-up Skin EqualCity CC Cream (který jsem si nakonec pořídila v plném balení) a Tónovací fluid. byla jsem na tyhle produkty moc zvědavá. hodně mě zajímalo, jaká je dekorativní kosmetika s čistým přírodním složením v porovnání s klasickými nepřírodními produkty, se kterými mám zkušenosti ze svých školních let, které ale už několik let nepoužívám. pokud použiji krycí makeup, potom ten sypký minerální od Lily Lolo. už mnoho let jejich kosmetiku - nejen makeup, ale i spoustu jiných produktů - používám a zbožňuji jí! po dlouhých letech, kdy jsem si myslela, že mám smíšenou pleť, jsem ale přišla na to, že mám vlastně pleť suchou a málo hydratuji. a tak jsem se začala poohlížet po tekutém makeupu namísto sypkého. chci něco méně zmatňujícího, něco lehkého, klidně i méně krycího, co mou pleť rozjasní, rozzáří, udělá svěží a hlavně něco, co bude vypadat přirozeně, protože nemám ráda nepřirozeně sjednocenou matnou pleť, kde je na první pohled patrné, že tady hraje krycí makeup hlavní roli. i takové jsem kdysi měla. po odlíčení se pak akorát člověk lekne sám sebe, že vypadá ve skutečnosti úplně jinak. nedejbože, když se nás po odlíčení lekne někdo druhý :) je mi 29 a záleží mi na tom, abych vypadala stále mladě (a komu taky ne?) ale nechci být zase úplně fakemám ráda přirozenost a jemnost v líčení a proto si mnohem víc dávám záležet na péči o pleť a na celkovém zdraví, než abych musela přehnaně maskovat.

   vraťme se ale k mému testování kosmetiky od Mádary. každý z nich je úplně jiný, každý má za úkol něco jiného a každý z nás má na krytí jiné požadavky, proto by si zároveň každý mohl mezi těmito třemi produkty přijít na své.



   ANTI-POLLUTION CITY CC CREAM SPF 15

   CC cream má velmi jemnou, lehkou a hedvábně sametovou texturu, která se krásně roztírá a velmi přirozeně splyne s pletí. k dostání je ve dvou odstínech: Light Beige, který se hodí na světlejší typy pleti, druhý odstín Medium Beige je vhodný pro středně světlou až tmavší pleť. výběr odstínu je na intuici každého, já jsem při následné koupi plného balení dlouho váhala, ale jelikož jsem lehce opálená, nakonec jsem vybrala Medium Beige, protože Light mi přišel v tomto období světlejší, než by bylo potřeba. každopádně pleti se celkem dobře přizpůsobí oba odstíny. krytí je střední, pro mě osobně naprosto dostačující a vyhovující. mám celkem hezkou pleť bez pupínků a jiných výraznějších potíží, proto mi stačí lehčí sjednocení, zmírnění stínů kolem očí, mírného začervenání a drobných červených žilkek. CC cream vytvoří velice přirozený look, kde - pokud to nepřeženete s množstvím - není ani zblízka patrné, že je pleť kryta makeupem, přesto tu určité krytí je. pleť je sjednocená, vypadá rozjasněně, přirozeně. za mě vážně spokojenost!
   CC cream hezky voní, příjemně se používá, neobsahuje vodu, ale jeho základ tvoří voda z aloe vera, dále kyselinu hyaluronovou, výtažek z třezalky a olej z hroznových semínek, díky nimž je pleť hydratovaná a svěží. SPF 15 chrání před UVA/UVB zářením.



   SKIN EQUAL SOFT GLOW FOUNDATION SPF 15

   tento makeup je v dostání v deseti odstínech. já jsem si pro testování vybrala odstíny dva, druhý nejsvětlejší Ivory, který je vhodný pro světlou pleť s neutrálním podtónem a třetí nejsvětlejší Ivory Rose, který je vhodný pro světlou pleť s růžovým podtónem. nebyla jsem si upřímně jistá ani jedním z nich, že mi budou sedět, protože moje pleť je spíše světlejší medium s neutrálním podtónem, ale čtvrtý odstín Sand pro světlou až střední pleť s lehce zlatými podtóny už mi zase přišel moc tmavý. přesto jsem si i ten nakonec na prodejně vyptala a sedl mi skvěle. teď, v létě, kdy jsem opálená. ideální by však byla kombinace Sand s Ivory, kterou bych zvolila v případě, že bych nad jejich koupí později uvažovala a chtěla perfektně sedící odstín i na chladnější měsíce. teď už ale přejdu k jeho vlastnostem.
   textura makeupu je jemná, sametová, velmi snadno se nanáší a roztírá. pro nanášení makeupu používám zásadně prsty, makeup se díky tělesné teplotě mnohem lépe rovnoměrně roztírá. krytí bych zařadila mezi střední až vysoképleť je dokonale sjednocená, není matná, ale zůstává přirozeně rozjasněná. mnohé barevné nedokonalosti jsou dostatečně sjednoceny, takže kdo vyžaduje dobré krytí, bude jistě spokojen. pro mě osobně je makeup skvělý, dokud se nepodívám opravdu zblízka, kdy je více patrné, že mám makeup. netvoří tak úplně přirozený efekt, jak bych si přála, díky většímu krytí mi zvýrazňuje sušší místa kolem nosu, rtů a očí, což je možná chyba nedostatečné hydratace, možná typem mé pleti. nicméně při běžném pohledu je makeup na pleti přirozený, rozhodně netvoří žádný výraznější efekt masky a hezky splývá s pletí.
   vůně makeupu je příjemná, jak už to u Mádara produktů bývá a což je to, proč mě jejich používání tolik baví! obsahuje SPF 15, takže zachytí i slabší sluneční paprsky. obsahuje zvláčňující aloe vera, výtažek z kořene pivoňky a borůvky, taky kyselinu hyaluronovou, vitamín C a E a minerální filtry chránící pleť před UVA/UVB zářením.


   MOON FLOWER  / SUN FLOWER TINTING FLUID

   k dostání jsou verze Moon Flower Rose Beige s růžovým studeným podtónem a Sun Flower Golden Beige, který je vhodnější pro teplejší podtón pleti. pro vyzkoušení jsem zkusila oba dva a oba mi v podstatě bez problému sedly, u výběru nelze udělat chybu, výběr může být spíše intuitivní, jestli máte pleť spíše světlejší, nebo spíše do teplejšího odstínu. zároveň lze fluid koupit i ve dvou různých velikostech balení, ve velkém 50ml, anebo malém 15ml, což mi přijde jako fajn výhoda a příležitost vyzkoušet krém v menší verzi, anebo si ho brát s sebou na cesty.
   tónovací fluid je velmi lehký hydratační krém s opravdu jemným tónovacím efektem, který zanechává pleť jemnou, svěží, rozjasněnou. od krytí nemůžeme očekávat mnoho, zvládne jen nepatrné sjednocení a vyhlazení drobných linek a stínů. pleť ale působí velmi přirozeně a rozjasněně. jeho celkový efekt se mi líbí, vždycky se dá krytí drobných barevných nedokonalostí doladit třeba korektorem. doporučila bych pro pleť bez výraznějších nedokonalostí a potřeby krytí.
   obsahuje výtažky z mořských řas, heřmánku, jitrocele, růžové vody, třezalky a jojobový olej. vůně je výrazně svěží, rostlinná.

   každý ze tří produktů má tedy jiné vlastnosti a jiné krytí, od silnějšího po velmi jemný sjednocující efekt. já osobně bych se nebránila používání a koupi plného balení ani u jednoho produktu, záleží na preferencích, potřebách či náladě každého, možná i na roční době, kdy v zimě anebo v létě pleť potřebuje odlišné krytí a péči. já jsem si teď v létě nakonec vybrala CC cream v medium variantě a uvidíme do budoucna, zda budu mít potřebu sáhnout i po Skin Equal foundation, který se mi taky moc líbí. obecně mě produkty od Mádary stále příjemně překvapují a navzdory vysokým cenám se k nim určitě budu vracet.

Join the conversation!

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.