středa 15. července 2020

NEJLEPŠÍ PŘÍRODNÍ PÉČE PRO VLASY? INNERSENSE!


   v minulé recenzi na šampon a kondicionér od laSaponaria jsem se zmínila o tom, že samotné použití kondicionéru mi po umytí vlasů ke snadnému rozčesávání nepomůže. trošku možná ano, ale i tak se po mytí potýkám se zacuchanými mokrými vlasy, na které je i tangle teezer krátký. k rozčesání je potřeba opatrnosti a trpělivosti a vlasy musím rozčesávat jemně a postupně, aby se moc neponičily.
   a tak jsem chtěla svým vlasům dopřát něco víc, něco, po čem by se rozčesávaly lehce a snadno i přesto, že mám vlasy zesvětlené melírem (což je ten primární důvod, že jdou po umytí špatně rozčesat). hledala jsem přírodní leave-in kondicionér vhodný pro mé vlasy a našla jsem značku Innersense. jejich produkty svým luxusním složením obsahují organické rostlinné složky. líbil se mi nejen leave-in kondicionér, ale i jiné produkty a tak jsem se vzhledem k jejich vyšší ceně rozhodla nejprve zkusit cestovní balení Pure Travel Trio - určený pro jemné vlasy - které obsahuje šampon Pure Harmony HairbathPure Inspiration Daily Conditioner a Sweet Spirit Leave In Conditioner. už jen ty názvy produktů zní krásně. samotný jejich obsah je ale ještě krásnější. ingredience jsou přírodního původu, organicky pěstované bez použití chemikálií a dále šetrně zpracovávané. neobsahují škodlivé chemické látky jako ftaláty, sulfáty, silikony, parabeny, syntetickou parfemaci a mnoho dalších látek, které naší pokožce nemusí dělat dobře. jsou označené taky jako gluten-free, cruelty-free a no-GMO.

CLEAN. PURE. BEAUTIFUL.

   PURE HARMONY HAIRBATH
   šampon je určen pro jemné až středně silné vlasy, hodí se pro pokožku se sklony k lupům nebo maštění vlasové pokožky díky svému čistému přírodnímu složení bez syntetiky. hlavními ingrediencemi jsou kokosový ořech, rýžové otruby, avokádový olej, olej z dýňových semínek a olej z brusinek a taky zelený čaj. šamponu stačí poměrně málo, dostatečně pění, vlasy krásně a jemně umyje, zanechává je čisté a nezatížené, hydratované a harmonizované. jeho parfemace je jemná a příjemná díky oleji z pomerančových květů a jelikož je pro mě vůně důležitá, velmi ráda tento šampon používám. neméně důležité je, že mou citlivou a suchou vlasovou pokožku nevysušuje a nedráždí a nedělají se mi po něm nové lupy, což se u jiných šamponů snadno stává. pro mě je tedy tento jemný čistící šampon ideální a naprosto vyhovující.

FALL IN LOVE WITH YOUR HAIR AGAIN.

   PURE INSPIRATION DAILY CONDITIONER
   kondicionér je doplňkem šamponu pro výživu vlasů a jejich snadnější rozčesávání. ačkoliv k rozčesávání používám primárně leave-in kondicionér, zkusila jsem ho párkrát vynechat, abych zjistila, jestli jdou vlasy rozčesat pouze za použití tohoto smývatelného kondicionéru a musím říci, že sice ne až tak snadno, ale rozčesávání přeci jen trošku pomůže. kondicionér vlasy nezatěžuje, obsahuje olej z pomerančových květů, olej z avokáda a aloe vera. má moc hezkou jemnou vůni, o něco krémovější a méně sladší než výše zmíněný šampon. má lehkou krémovou konzistenci a stačí ho použít jen trošku, vlasy jsou po několika minutých působení při smývání jemné, nezacuchávají se, kondicionér je skvělou přípravou pro další péči.

DESIGNED BY MOTHER NATURE. 

INSPIRED BY LOVE.

   SWEET SPIRIT LEAVE IN CONDITIONER
   tento produkt mám ze všech nejradši, vlásky po něm jdou velmi snadno rozčesat, takže už jen proto jsem s ním spokojená. má jemnou krémovou texturu a aplikuje se rozprašovačem. osvědčilo se mi nejdříve stříknout trochu kondicionéru do dlaně a až potom ho vetřít do vlhkých umytých vlasů, dostane se ke všem vlasům lépe, než když se nastříká na vlasy přímo. pak se může začít s rozčesáváním. kondicionér je lehký, vlasy nijak nezatěžuje. ve vůni cítím cosi citrusově až bylinně pánského, to jediné bych za sebe dala jako malé mínus. ve vlasech se ale tato vůně příliš nedrží. jeho hlavními ingrediencemi jsou tamanu olej, rýžové a sojové proteiny, rozmarýnový olej, med, levandule, roibos čaj a oregano. je tedy nadupaný výživou. plné balení bych koupila bez váhání.

   mé jemné vlnící se vlásky jsou s těmito produkty velice spokojené. vypadají zdravě, vyživeně, nejsou zatížené, jsou hebké na dotek a krásně se mi po úplném uschnutí zvlní. zainvestovat do většího balení se v tomto případě vyplatí. najít přírodní a opravdu kvalitní (nejen) vlasovou kosmetiku není jednoduché a zjistila jsem, že v cenové kategorii cca 150 - 350 korun mnoho dobrých produktů není a proto se chci občas odvážit sáhnout po něčem dražším, co ale vypadá velice slibně svou účinností a případně je střídat s těmi levnějšími. tip: pro mou citlivější vlasovou pokožku se sklony k lupům se mi osvědčil například šampon od Natura Siberica a vzhledem k velikosti balení, které má 400ml, ho za cenu dvou stovek řadím mezi levnější.

   od Innersense bych ráda do budoucna vyzkoušela i další produkty, především pro finální úpravu vlasů.

Join the conversation!

Latest Instagrams

© coffee & concealer. Design by FCD.